標題:

有關DVD播放器的色差線和HDMI線

發問:

最近我買了一部32吋的LCD電視機,覺得畫面不錯,打算多買一部DVD播放器欣賞DVD。不過發現市面上有很多款不同的DVD播放器,牌子多不用說,好像連種類也有不少,連RMVB也支援了。 在這裡我想問一下,如果32吋的電視機想用來看DVD,會不會出現畫面起格的情況?(因為我並不知道DVD的影像尺寸是多少) 而我也發現有些DVD播放器支援色差線或是HDMI線,其實用這兩種線有甚麼分別?哪一個出來的畫面會比較好? 我的預算是$600內,不知道大家有沒有推薦?

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

32吋不是太大的呎吋,如果觀賞距離有得6呎或以上,睇DVD應該唔會有起格問題.DVD解像度有720 x 480,係靚過VCD好多的.未有藍光碟之前,一樣有人用投影機放到100吋大睇.所以32吋係絶對冇問題的.當然清晰度不能跟藍光碟比. 色差線或HDMI都支援高清轉送,對於只係標清既DVD絶對冇問題.色差係模擬傳送,傳送距離過長的話畫質會有所下降,HDMI則是數碼傳送,除非傳唔到,傳到就百分百還原訊號.理論上係會比色差好.不過DVD機駁32吋電視通常2m線乜都夠,$600左右的DVD機也不會有甚麼強勁增線功能. 基本上係睇唔到分別. 另外HDMI可以傳送埋聲音,即係一條線搞掂晒,色差除咗本身紅,綠,藍三條線外,仲要駁埋紅白線出聲,即係共需要5條線. $600左右的DVD機唔係太多選擇,你可以考慮Philips DVP3388K,有色差及HDMI,仲有埋卡拉OK功能.

其他解答:
arrow
arrow

    aptzmcv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()