標題:

好驚有bb

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我平時30日or更耐會黎一次m..從未早左30日 我上次7月4號黎完m7日 但7月14號比bf內射左 依+肚臍下面有d脹脹地..我會唔會有bb嫁? 不過我平時都有d肚"濫".. 跟住我去完大便肚臍下面果到又冇咁脤 加上我黎m果排病左食左幾日西藥..會唔會影響到? 我有bb機會大嗎?

最佳解答:

其實..有bb既機會唔係話無...睇你同個bb有無緣... 因為呢d野真係好難講...你仲要內射.. 你而家其實無咩可以做到咖啦.. 你只可以等你下次既月經來... 如果佢遲左來2個星期以上..你就可以去驗驗... 唔想做bb..下次唔好咁啦...一次足以致命呀..

其他解答:

妳7月4號黎完,7月14號正正是妳既排卵期,在內射是機會率很高,但是真是懷了孕,也沒有這麼快發現的,這不過是妳心理作用,想知有冇懷孕,就在7月14號做完計起三星期後,到診所一驗,那時就最清楚,自己有冇懷孕喇.... 2010-07-24 16:27:17 補充: 驚有BB,以後事前就做好安全,咁樣做完後就唔洗咁驚囉...|||||um..我諗應該會冇事.. 可能你成日諗住.. 有壓力先會咁.. 因為正常7日冇咁快會再有卵子製做到的.. 如果你真係咁唔放心.. 其實你可以去買tester試下.. check下有冇.. 或者下次都有咁既情況.. 你可以係佢搞完之後一日去買事後丸食.. 咁咪唔洗太擔心囉..
arrow
arrow

    aptzmcv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()