標題:

男友發育不良,條JJ太細......

發問:

男友發育不良,條JJ太細,做得好唔爽,唔通真係要去買假J禁變態,有咩辦法can幫下我???十分?,唔該你呀!!!^o^

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

傻豬: 你男友JJ太細,做得好唔爽,有咩辦法can幫下我???十分,唔該你呀!!!^o^ 你有考慮嘗試其他做愛體位. 如: 女上男下....配合 你要明白你男友JJ太細, 佢都唔想嫁..

其他解答:

○○1你好變態呀,我先唔會跟你呀,想錯你個心啦!^u^ 2008-05-26 20:00:39 補充: 唔該你呀○○2,多謝你既意見^o^個十點你顆定?啦!$v$|||||你add我啦chunnam2007@hotmail.com|||||增長jj就冇乜可能 "花臣"補救啦|||||001你咁嫁?|||||我JJ長,又有錢,一於飛左佢跟我 唔通忍成世咩
arrow
arrow

    aptzmcv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()