標題:

新手買相機

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

新手..咩都唔識... 想買部數碼相機.. 防手震..防紅眼..唔太食電... 另外face detection 係咩? 自動手動又係d咩? ISO 又係D咩? 我想影d特別效果既相咁應該揀咩機? 暫時睇中左canon 860i / panasonic FX 33 邊部較好? FX33 既IA 有咩特點?? 除左這兩部重有咩機差唔多功能推介? 太多問題了..煩請解答..謝~!

最佳解答:

有關 Face detection 的介紹可到這個網址: http://prodev02.fevaworks.com/minisite/canonFDT2/ 自動就是用家只需按下快門制,就能拍到相片,不用自己調較任何設定,相機會自行決定閃燈,光圈和快門以使相片正確曝光。手動則是使用者可自行調較光圈和快門,不同的光圈快門組合,有些情況下可以造出特別效果。例如慢快門影瀑布可營造類似流水霧化的效果,而快速快門可營造洶湧澎湃的效果。 ISO 是感光度,數值愈高,對於光線的敏感度愈高,以縮短快門開啟的時間,但感光愈高,相片的雜訊也愈高,影響質素。 在 860IS 和 FX33 之中,我認為 860IS 較好。Panasonic 在高 ISO 的表現不及 Canon,影室內或光線不足的環境下,質素會低一點。至於 IA 主要是包括 Face detection 和 自動選擇場景,避免用家忘記轉換不同的場景,但這也不是完全可靠的,而且只限定了某幾種場景。所以只要你了解相機的不同場景,就一定能找到最合適的場景,比起只靠 IA 更好。 另外我會建議 Canon 的 A720IS,影相上的功能全面,其中包括手動功能,而且價錢上也較抵買。其他功能都是偏向實用的,沒有花巧的功能。這部機有 800 萬像素,6 倍光學變焦,1CM 微距,基本上已經完全夠用。另外這部機在相片質素上亦十分出色,一般拍出來都有比較細緻銳利的表現,比起 860IS 和 FX33 更好。 詳細資料: http://www.canon.com.hk/TC/Consumer/Product/ProductDetail.aspx?product_id=100077&series_id=28 A720IS 拍的相片: http://dp.pconline.com.cn/photoblog/photoes.do?method=showSamplePhoto&pid=369259

其他解答:
arrow
arrow

    aptzmcv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()