標題:

我唔想用備用電郵做聯絡電郵

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

登記Yahoo!知識+ 個時佢要入一個備用電郵, 但其實我根本都唔會用, 但佢又要攞黎做聯絡電郵, 點樣可以用Yahoo電郵做聯絡電郵?

最佳解答:

你delete個mail 帳戶資料 ] 會員資料 圖片參考:http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/my/edit2.gif 之後delete個備用電郵 save 就可以

其他解答:

ANS.: Spare for 後補急用 由於 1st 是 Yahoo Email ; 如果 無 備用電郵做聯絡電郵 , 那你第一封 Email 都 未有 Password to Open , 你也不知道內容 說了甚麼 有關你在 Yahoo 要知道的事, 不如你用 ISP Free Email A/C , 反正平日不用的, 也不用開新 A/C 香港 和 X , PCXX , CablXXXX 會有 一個給你的。
arrow
arrow

    aptzmcv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()