close
標題:

有關e-ticket自由行及check in的問題

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

因為我第一次使用e-ticket同第一次自由行,所以有很多疑問,希望各位可以解答!我是經旅行社訂package5月去台灣的,航空公司是港龍,今日訂左package,他們只是要我提供姓名同來回程日期同埋要邊間酒店,旅行社那邊fax左張紙俾我,入面有我的名,來回程日期、時間同航班號碼,然後就叫我到時去機場check-in,張紙又無我身份證id no.,passport... 顯示更多 因為我第一次使用e-ticket同第一次自由行,所以有很多疑問,希望各位可以解答! 我是經旅行社訂package5月去台灣的,航空公司是港龍,今日訂左package,他們只是要我提供姓名同來回程日期同埋要邊間酒店,旅行社那邊fax左張紙俾我,入面有我的名,來回程日期、時間同航班號碼,然後就叫我到時去機場check-in,張紙又無我身份證id no.,passport no.又無,呢張係咪就是e-ticket?? 但是只有航班號碼,又無座位號碼,咁我坐邊度??我見到港龍個網頁有個叫做預辦登機手續,咁我應該自已先用網頁做預辦登機手續定是住旅行社fax俾我張紙去機場個counter度就得?? 或者成個程序是點樣??因為我是第一次自由行同用e-ticket,所以咩都唔知,有點驚… 同埋旅行社現在只是確認左個機位,但是酒店未確定的,我聽人講話如果book到既話,旅行社會俾張紙你話是確認你book到,然後住張紙去間酒店,俾張紙個服務員就可以check-in?? 又或者個程序係點?? 謝謝大家的幫忙,謝謝!!

最佳解答:

他們只是要我提供姓名同來回程日期同埋要邊間酒店,旅行社那邊fax左張紙俾我,入面有我的名,來回程日期、時間同航班號碼,然後就叫我到時去機場check-in,張紙又無我身份證id no.,passport no.又無,呢張係咪就是e-ticket?? - 對,這張是e-ticket,但會到你酒店都confirm,該會有一張更詳細的紙...我沒記錯的話~ 但是只有航班號碼,又無座位號碼,咁我坐邊度?? - 其實係去度,空姐先編你的座位,不像戲院先劃位的!我就試過,因為遲去,所以三個人分開兩邊坐 = =" 咁我應該自已先用網頁做預辦登機手續定是住旅行社fax俾我張紙去機場個counter度就得?? - 你只要拿住旅行社俾的紙即可。但你要知道你訂的旅行社是有信譽的,一定book 到才行喔! 或者成個程序是點樣?? - 其實唔勢驚,你拿住passport和身份証,及旅行社的紙,到了港龍的櫃位,俾晒空姐,佢會同你搞的了!只係沒位置confirm吧!我近年去旅行,至少四次台北自由行,都沒用過真正的機票了,都是用e-ticket呢! 旅行社會俾張紙你話是確認你book到,然後住張紙去間酒店,俾張紙個服務員就可以check-in?? 又或者個程序係點?? - 跟飛機的登記程序一樣,拿住護照和那個確認紙到櫃位處理,就得啦!沒問題的! 希望幫到你!只要你幫襯的旅行社ok的話,便沒問題,你上網book房,那邊都只係寄一張確認紙給你,是到了那邊再編房間的呢!我之前有次是朋友上網訂機票和上網訂房,就係拿住幾張紙吧! = =" 對了,我朋友在zuji訂機票,係編埋座位的..但編得勁差 = ="

其他解答:
arrow
arrow

    aptzmcv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()