close
標題:

BB半歲後經常病

發問:

BB自半歲之後,經常病,差唔多半個月病一次,正常嗎? 通常係喉嚨發炎,傷風感冒. 現在BB 10個月,每天飲奶和食粥. 請問有乜方法可以增強體質?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

bb半歲後成日病是正常的, 因為每個bb出世都會有媽咪既抗體(如給人奶就有半年, 奶粉得3個月), 但半年後就會用晒, bb就會好易病, 所以你要多d給他們晒太陽, 同去少d人多既地方, 因為人多地方, 會有好多菌, 你要增強bb扺抗能力, 比多d有營養既食品佢食就ok啦. 我個仔都係禁, 3個月後就成日病, 成日都係傷風感冒, 所以我都有問個醫生呢個問題, 醫生就同我唔駛擔心, 這是正常的, 等bb自己有了抗體就無問題了.

其他解答:

如果經常病的話,妳最好先清潔好家裡,多些帶他出行,早上多晒點太陽都會對BB的健康有幫助。 如果要增強體質的話多給他吃些肉,例如豬、雞肉都可以,也可以給他吃麵包、腸仔這些都可以給他增強體質的。|||||bb既氣管好易敏感,出入冷氣又易冷親,所以成日傷風 感冒,跟住就喉嚨發炎. 俾多D水佢飲喇,或者在水中加利賓納,等佢飲多D水, 我覺得小朋友每日都有大便,病菌都會小D,一星期煲 一次開奶茶. 你可以在飯中加d有營養的食物. 其實我唔知點教你,我仔仔細個果時,好鍾意同D師奶傾計, 鍾意聽佢地D湊仔心德,你不坊試吓.
arrow
arrow

    aptzmcv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()