標題:

箍牙問題~~有豐富經驗者請進!!!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我係o係羅湖朱咪咪度cool既,我用透明粒,只脫一隻大智慧牙,做埋晒計埋要$13,500,而家cool左有一星期多,下排牙兩個月後先cool,而家上排牙前牙附近幾隻牙如果用條脷頂下佢,會feel到牙鬆左dd,咁係咪正常ga??就算cool完d牙係咪都會鬆左d... 顯示更多 我係o係羅湖朱咪咪度cool既,我用透明粒,只脫一隻大智慧牙,做埋晒計埋要$13,500, 而家cool左有一星期多,下排牙兩個月後先cool,而家上排牙前牙附近幾隻牙如 果用條脷頂下佢,會feel到牙鬆左dd,咁係咪正常ga?? 就算cool完d牙係咪都會鬆左d ga?? 我條鐵線好幼,我上網睇d相條線係粗過我呢隻,係有闊度既,但我呢隻只係一條好幼既幼線, 咁呢條線係咪可以用黎cool牙ga???開頭兩,三日會好痛,之後冇咁痛,d同事話條線幼成咁好似冇力拉咁,間野有冇呃我??-_-" 我只係一隻門牙突出,咁加埋條線咁幼,大約cool幾耐呢??俾d意見我.. 仲有,上完箍之後,個醫生冇教我應注意d咩,點樣刷牙,要買d咩咁,右冇話要小心食野,唔好整 甩d粒粒,好似唔夠負責同細心咁,係咪因為唔係專科,係咪因為我係香港人,所以溝通麻煩,廢時講?而家突出黎隻牙都冇移過位,多數幾耐d牙先有轉變ga??? 更新: 我好似係用3M,唔知有冇記錯 我貼完d粒粒等2,3個字倒就加上鐵線

最佳解答:

會feel到牙鬆左dd,咁係咪正常ga??就算cool完d牙係咪都會鬆左d ga?? 我自己就唔係,應該係覺得好緊,仲有d痛。因為d牙唔會自己鬆,佢d牙腳好實架。牙e應該用適當力度,唔應該令到d牙覺得鬆 咁呢條線係咪可以用黎cool牙ga??? 有讀過physics都知粗既線可以有力d拉,而一般都係合金做,市面上係出左係出左幼線,但係價錢會比較貴,就唔知係咪係講個隻... 我只係一隻門牙突出,咁加埋條線咁幼,大約cool幾耐呢?? 呢個答唔到你,我未見過你既情況,不過一般都係cool 二至三年,cool得太短時間會好快走位.... 仲有,上完箍之後,個醫生冇教我應注意d咩,點樣刷牙,要買d咩咁,右冇話要小心食野,唔好整 佢最多咪叫你唔好食硬野,真係冇咩特別,我個時cool 左3萬蚊既e生都無講過咩 甩d粒粒,好似唔夠負責同細心咁,係咪因為唔係專科,係咪因為我係香港人,所以溝通麻煩,廢時講?而家突出黎隻牙都冇移過位,多數幾耐d牙先有轉變ga??? 見仁見智啦,香港專科唔係你想像咁專業,通常一二年啦...你mo得一隻牙應該唔係大工程,我自己就mo左4隻大牙,now仲mo左2隻智慧牙 希望答到你呀..

其他解答:

13500=.=...都唔係平過香港好多 香港最平透明粒粒18000...係葵涌|||||你所講的透明粒是否黏在前面4隻門牙的hook? 現時香港箍牙要2萬至3萬,時間約年半至2年,其實,牙医應該有講整個療程,你每個月應該要去見牙医一次,佢會慢慢幫你d牙移位。 d牙鬆左少少是正常,完成整個療程不會鬆的。
arrow
arrow
    全站熱搜

    aptzmcv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()