標題:

有關洗機問題..高手入

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

1.想洗機但唔見左windows碟同cd-key點算?我呢家用緊既cd-key係正版,,係唔係我搵隻windows碟返黎down,,之後去到cd-key個頁禁d制可以自動填返個cd-key? 2.第1題,,如果唔係..咁係唔係一定要買隻新既windows碟down? 3.洗完機之後咁係唔係會冇哂d驅動程式?如果係..咁有咩辦法?因為如果冇顯卡個驅動程式就開唔到機..冇lan card個個就上唔到網..所以想知有咩方法?

最佳解答:

1.先講原廠機,一般來講原廠機既做法是將windows的cd key貼在機身側的。 2.黃金機,在購買原裝windows時!一般購買的oem版都會連碟另外包裝的。 3.盒裝的windows,請找回盒即可找到cd-key 4..!除了以上的方式,亦可用magical jelly bean keyfinder來找回 5.有關的cd key的!而自動填返個cd-key,有幾樣方式 原廠機的recovery disk原廠機按f10/f11 還原非原廠機使用各類還原程式等用vlite類制作的安裝碟!6.只要cd key冇問題,找朋友借同類的cd來安裝是沒問題的,另外cd 損壞,亦可找microsoft補錢郵寄給你的! 7.驅動程式是在你洗機前,先到裝置管理員找到各類裝置的名稱,再在google上打上各類的"name drivers"即可找到!用原廠機的用還原即可!

其他解答:

這位大大你好 我本身也有急需用錢 找銀行真的太慢了 我知道 中壢仁寶當舖 有在幫人代辦二胎 估價速度快 放款速度快 息低保密 你可以去詢問看看 我之前有在那裡借過 服務態度好 辦事效率好 真的是短期週轉的好幫手 放心啦!仁寶當舖是政府立案合法當舖 網路上的風評也非常好 在 中壢YKK對面 03-4520077|||||Q1.唔知道 Q2.唔知道 洗機碟係有驅動程式的((我自己的碟是有的 但因為唔岩 例LAN Card:以我所知,,我正係見過2種LAN Card 一種係「Marvell」出產的驅動程式 另一種係「Broadcom NetLink」 你張LAN Card係既話Broadcom NetLink,, 咁你裝個Marvell落去咪唔得囉' 同埋大多數既Windows XP都係Marvell驅動程式的 你係裝之前睇下你張LAN Card係咪Broadcom NetLink/Marvell 如果你裝Vista/Windows 7既話,,你張LAN Crad係Marvell 你就要準備Marvell既驅動,,你裝XP你張卡係Marvell你可以直接裝 我能力有限,,希望可以幫到你啦!
arrow
arrow

    aptzmcv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()