close
標題:

中三煩惱 朋友關係...AB

發問:

我有2個好朋友....簡稱A,BA平時對我都好好,我儲咩佢又陪我儲咩....日日同我傾計但係我間唔中到留意到A係到講我壞話咁,又冇啦啦發脾氣我同AB一組做專題,佢做做下又唔做,又話咩加我名算...我覺得佢一時好一時壞....B係我最好既朋友,A唔鐘意B,次次都話B利用緊我,有一次全班都話B咩咩唔好....有咁多人講B...有好多人都話B利用我,但係我唔信...我更加同佢玩,但係每次玩既時候,A會望實我,好似好唔LIKE咁,次次都話B唔好咩唔好,搞到我都有D信信地...我有3個問題...1夠竟邊個先係好?2... 顯示更多 我有2個好朋友....簡稱A,B A平時對我都好好,我儲咩佢又陪我儲咩....日日同我傾計 但係我間唔中到留意到A係到講我壞話咁,又冇啦啦發脾氣 我同AB一組做專題,佢做做下又唔做,又話咩加我名算... 我覺得佢一時好一時壞.... B係我最好既朋友,A唔鐘意B,次次都話B利用緊我,有一次全班都話B咩咩唔好.... 有咁多人講B...有好多人都話B利用我,但係我唔信...我更加同佢玩,但係每次玩既時候,A會望實我,好似好唔LIKE咁,次次都話B唔好咩唔好,搞到我都有D信信地... 我有3個問題... 1夠竟邊個先係好? 2 A平時同B玩..原來係想爆佢秘密,同其他人講....我驚A對我同A對B一樣..接近我係想爆我D野....好驚,點樣先唔會有咁既諗法?搞到我好驚同A一齊玩 3,點解中學D朋友係信唔過?我親眼見過同佢好好朋友既人,原來周圍都係到講佢壞話.... 我覺得小學仲好過中學。。。

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

朋友~早D上呢一堂對你將來出黎做嘢有幫助 以你上述所講既嘢無能答到你戈3個問題,你只可以對住小心講嘢,應講既講,唔應講既就唔好講,例如你唔鐘意邊個邊個,又或者有關你自己既事情; 朋友B,如果你真係同佢好FD,又覺得佢做朋友無問題既話,就繼續做朋友,唔需要理其他人點講,但自己亦要帶眼識人,凡事都不可以盡信,亦要小心比全班人孤立埋你,點樣可以係呢3個關係之中取得平衡點先係你要諗既嘢~

其他解答:

我成日都有d咁嘅問題;; 我都係覺得好煩好煩 以下係個人意見: 我有都有朋友都好似A咁, 成日講人壞話, 不過我覺得佢講人壞話唔係因為佢唔中意你, 而係佢想同多d人有共同話題,引起人注意, 所以先會咁講; 如果佢搵你你咪好似平常咁同佢挽,我覺得冇咩野; 但係B真係要小心D, 我以前都有識過一個朋友好似佢咁, 有好多人都同我講唔好同佢挽,我唔信; 結果真係比佢拋棄左...... 識人要小心d|||||1/ 唔係人人都有 best friend. 茅都好正常. 而且, 就算有, 都好多人 keep 唔到, 人大左, 就更加少人會有. 中文黎講, 你想有知己? 古語有云: 相識滿天下, 知己無一人. 另外, 人地所謂既 best friend, 未必如你想像中咁 friend. 唔使羡慕, 唔好羡慕. 2/ 成績唔會係問題. 人同人相處, 有時講緣份, 講眼緣. 要講, 都可能係做風紀, 朋友會少 D, 尤其係隊長. 3/ 可以參加多 D活動, 做多 D運動, 咁樣, 識朋友可能會更加易D. 4/ 每個人對同一件事都會有唔同睇法, 好正常. 何況評價一個人? 點解要信? 人地話你係豬, 你就係豬? 話你係天使, 你就真係天使? 要信既, 應該學識信自己, 同埋, 點樣可以令到自己更加可信. 5/ 遺忘. 唔夠 friend, 自然少理會. 就好似你同禾唔 friend, 你都唔會理禾. 更何況直頭唔識禾, 禾發生乜事, 你都唔會理會. 個人笑多d,大方d(唔係叫你做水魚啦當然),多d幫助同學(唔係代表比人抄功課之類),等等 我以前都係冇人理,d人唔係唔記得你,冇理到你姐,我以前都係咁:[不過好似我上面咁講,慢慢你就會遇到d合適同你做好朋友既人,一定會遇到架,唔洗驚:] 交朋友要順其自然,首先不要太心急,一認識就希望做到好朋友,你是風紀隊長,執行紀律當然要嚴格,但說話語氣要溫和親切一些些,不要讓同學怕了你! 不菅別人態度如何,如果你自己都主動疏遠,自然沒人理你了,要改變就爭取主動,每天遇到見面就點頭笑笑打句招呼,禮貌上別人總會回應,慢慢便有傾有講了! 既然你也參加各種活種,應該好多機會和同學一起相處,只要你時刻主動的對人表現出親切友善的態度,自然得到別人的好感,友誼就開始萌芽了!|||||None of them are good. You should just annoy him.You should just see if they are good.|||||1.可能2個都唔係好。其實每個人都有佢既缺點,只要缺點問題不就ok。唔好人講就信,好多時人地會加鹽加醋,由其是果個人本身都別人有偏見。 2.你驚既,就唔好同佢講關於你自己既野。維持番普通關係。 3.呢個世界上乜人都有,信唔信得過就要睇番個人。 小學既人升上中學亦可以變,冇野係絕對的。 最緊要係,你唔一定要同AB做朋友,你可以同CDEFG,總有一個傾得埋。
arrow
arrow

    aptzmcv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()