close
標題:

yoki 兄 點睇 3983 中海化學 ,是否已轉強 ?

發問:

3983 中海化學,是否已轉強 ? 今日跌市,抗跌能力都好強 。請問此股目標價幾多,若到目標價,是否應沽出,還是作長線投資。 另外,請問點睇419華億新媒體,我在0.255買入,唔知幾時先返家鄉?

最佳解答:

你可以說是轉強,你亦都可以說是市場炒落後! 我都是持有中海化學(3983),但只有2注,都是很低很低的價位揸到現在,我冇乜睇佢,由他發展吧! 我對他的前景是中性,有好的一面,亦都有唔好的一面,否則一早唔係這個價!現時轉強,我認為最大的原因是很多很好的股票,已經炒到最少20幾倍PE! 在我心目中,15倍PE以上已經是貴,原因是你投資$15,一年先賺$1,假使公司全部的賺的錢都分晒,每年的利息(股息,派息比率100%)都只是6.6%,要記住,做生意唔同擺錢入銀行,係有風險的,如果PE高過15,利息連6%都冇,不如擺錢係銀行仲好! 現時大家看看,香港股市尚有幾多隻有實力的股票PE是少過10?真係數得出! 我以前曾經答過一位網友的問題,好似係關於華翔微電(1195),指出下一轉要炒低PE股,最近低PE股已一一被炒起,我也醉心於找尋有實力的低PE股,因為風險相對較細,防守力可以好強!幾倍PE,又有增長,跌得去邊?只終公司都是有個價值係度! 中海化學(3983)現價PE只得8倍,為何要沽?雖然我不大認為佢會盈利大幅增長,但起碼都有溫和增長,繼續好似我咁由他放紙鳶吧! 另外,請問點睇419華億新媒體,我在0.255買入,唔知幾時先返家鄉? 有機會的,快則一星期! YOKI WONG 圖片參考:http://hk.yimg.com/i/icon/16/3.gif

其他解答:

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

5FAD1C75CFAE8A5F
arrow
arrow

    aptzmcv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()